Usuwanie FAP Peugeot 407 2.0 HDI 136 KM

Usuwanie FAP Peugeot 407 2.0 HDI 136 KM Filtr cząstek stałych FAP w Peugeot 407 2.0 HDI 136 KM jest w stanie narobić nam bardzo wiele problemów. Niestety, nawet przy małych przebiegach (szczególnie w samochodach używanych głównie do jazdy w mieście gdyż nie ma on warunków aby się poprawnie wypalić) filtr cząstek stałych zwany też w skrócie FAP potrafi się zapchać a gdy to nastąpi procedura wypalania jest bezcelowa ponieważ nie daje żadnego efektu. Jedyną stuprocentową metodą na pozbycie się problemów związanych z filtrem cząstek stałych jest całkowite usunięcie filtra FAP w Peugeot 407 2.0 HDI 136 KM. Ale bądź spokojny ponieważ usuwanie FAP Peugeot 407 2.0 HDI 136 KM to nasza specjalność.

Czym jest filtr cząstek stałych FAP w Peugeot 407 2.0 HDI 136 KM ?

Większość właścicieli nowoczesnych samochodów typu diesel skarży się na filtr cząstek stałych. I nie bezpodstawnie, ponieważ konstrukcja większości z tych filtrów jest bardzo niedopracowana, co przekłada się na ciągle problemy techniczne i uniemożliwia normalną eksploatację auta. Oprócz procesu przetwarzania szkodliwych gazów spalinowych, jak występuje to w normalnym katalizatorze, filtr cząstek stałych FAP w Peugeot 407 2.0 HDI 136 KM wyłapuje również mikro cząsteczki sadzy emitowane przez silnik diesla. FAP gromadzi te mikro cząsteczki sadzy, aż do osiągnięcia określonego ich poziomu. Następnie filtr FAP oczyszcza się automatycznie poprzez wypalanie ten proces możemy również nazwać regeneracją FAP. W trakcie tego procesu zostaje odpowiednio podniesiona temperatura wewnątrz filtra FAP, co powoduje wypalenie wspomnianych cząstek.

Filtr cząstek stałych został wymyślony z myślą o ochronie środowiska ale należy pamiętać że niesprawny filtr cząstek stałych może zaszkodzić środowisku o wiele bardziej niż jazda autem bez filtra!. Dlatego też jak już zdecydujesz się na usunięcie filtra FAP z Peugeot 407 2.0 HDI 136 KM to wiedz że podjąłeś najlepszą z możliwych decyzji.

Na czym polega usuwanie FAP Peugeot 407 2.0 HDI 136 KM ?

Usuwanie FAP Peugeot 407 2.0 HDI 136 KM to proces który możemy podzielić na dwa główne etapy:

Mechaniczne usunięcie filtra cząstek stałych FAP:
Polega na wymontowaniu filtra FAP z pojazdu, następnie obudowa filtra zostaje rozcięta a z niej zostaje wyciągnięty wkład (W niektórych markach samochodów wkład filtra jest usuwany bez konieczności rozcinania obudowy). Następnym krokiem jest zespawanie obudowy filtra i przywrócenie mu oryginalnego stanu wizualnego tak aby nie było widać że wkład został wyciągnięty, dzięki temu nie ma żadnych śladów modyfikacji w samochodzie, wszystko wygląda tak jak przed usunięciem filtra FAP Peugeot 407 2.0 HDI 136 KM co sprawia że nie musimy się martwić podczas jakiejkolwiek kontroli.

Elektroniczne usunięcie filtra cząstek stałych FAP:
Polega głównie na modyfikacji sterownika silnika czyli przeprogramowaniu. Jest to zarazem najlepsza i najskuteczniejsza metoda. Przeprogramowany sterownik silnika nie uruchamia procedury wypalania filtra FAP w Peugeot 407 2.0 HDI 136 KM. Samochód zachowuje się w taki sposób jakby fabrycznie nie było wyposażone w filtr cząstek stałych FAP. Dzięki najwyższej klasy sprzęcie na którym wykonujemy programowanie sterownika silnika każdy z naszych klientów ma 100% gwarancję że sterownik nie przywróci samoczynnie poprzednich ustawień tak więc po tak wykonanej usłudze usunięcia filtra cząstek stałych w Peugeot 407 2.0 HDI 136 KM problem z filtrem FAP już nigdy więcej nie powróci.


Dodatkowo zalecamy wyłączenie, zaślepienie EGR w Peugeot 407 2.0 HDI 136 KM

Układ, zawór EGR w Peugeot 407 2.0 HDI 136 KM jest dla właściciela pojazdu przyczyną wielu kłopotów i awarii, jego niesprawność objawia się zacięciem w pozycji otwartej i jest często porównywana do nieszczelnego układu dolotowego, gdy układ EGR zaczyna sprawiać kłopoty objawia się to obfitym kopceniem samochodu i w większości wypadków ECU przechodzi w tzw awaryjny tryb pracy a w niektórych przypadkach po prostu nie możemy odpalić pojazdu bądź też silnik gaśnie tuż zaraz po odpaleniu.

W samochodach wyposażonych w filtr cząstek stałych DPF takich jak Peugeot 407 2.0 HDI 136 KM, awaria układu EGR może doprowadzić do całkowitego zapchania filtra DPF bądź też jego awarii co jest niczym innym jak przyczyną dalszych kłopotów z funkcjonowaniem naszego pojazdu. Więc sytuacja jest bardzo podobna jak z filtrem DPF, zarówno EGR i DPF w Peugeot 407 2.0 HDI 136 KM sprawiają nam więcej kłopotów niż pożytku.

Kody błedów związane z układem EGR:

  • EGR Bład P0401
  • EGR Bład P0402
  • EGR Bład P0403
  • EGR Bład P0404
  • EGR Bład P0405
  • EGR Bład P0406
  • EGR Bład P0407
  • EGR Bład P0408
  • EGR Bład P0409
Jeśli chodzi o kwestię naprawy, regeneracji czy czyszczenia układu EGR to szczerze nie polecamy tych czynności ponieważ układ EGR wcześniej czy później i tak będzie sprawiał problemy, najlepiej usunąć, zaślepić, wyłączyć go na stałe i spać spokojnie :)

Koszt usunięcia DPF / wyłączenia, zaślepienia EGR w Peugeot 407 2.0 HDI 136 KM

OBRÓBKA PROGRAMOWA
już od 99zł
Obróbka programowa:Układ EGR już od 99zł, Filtr DPF już od 199zł
PROGRAMOWANIE STEROWNIKA
już od 199zł
Programowanie sterownika układów DPF / EGR.
CHIP TUNING / ECO TUNING
juz od 249zł
Dodatkowo polecamy usługę Chip Tuningu dla poprawy osiągów i wzrostu mocy samochodu oraz Eco Tuningu dla mniejszego spalania.
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA
już od 49zł
Profesjonalna i kompleksowa diagnostyka komputerowa pojazdu na poziomie ASO++
LIMITER PRĘDKOŚCI - OFF
już od 199zł
Zdjęcie / wyłączenie blokady limitu prędkości.


Więcej informacji na temat filtra DPF FAP oraz naszych usługach możecie znaleźć pod adresami: www.usuwaniedpfkrakow.autoserwis.co oraz www.naprawasamochodowkrakow.pl

Usuwanie DPF / FAP - ŁG Auto Serwis - Kraków
Nazwa Artykułu
Usuwanie FAP Peugeot 407 2.0 HDI 136 KM
Opis
Profesjonalne usuwanie filtra cząstek stałych DPF / FAP . Gwarancja na czyszczenie, wypalanie, usuwanie FAP Peugeot 407 2.0 HDI 136 KM.
Autor