Usuwanie FAP Ford S-Max 2.0 TDCI 130 KM

Czym jest filtr cząstek stałych FAP w Ford S-Max 2.0 TDCI 130 KM ?
Filtr cząstek stałych został wymyślony z myślą o ochronie środowiska ale należy pamiętać że niesprawny filtr cząstek stałych może zaszkodzić środowisku o wiele bardziej niż jazda autem bez filtra!. Dlatego też jak już zdecydujesz się na usunięcie filtra FAP z Ford S-Max 2.0 TDCI 130 KM to wiedz że podjąłeś najlepszą z możliwych decyzji.
Na czym polega usuwanie FAP Ford S-Max 2.0 TDCI 130 KM ?
Mechaniczne usunięcie filtra cząstek stałych FAP:
Polega na wymontowaniu filtra FAP z pojazdu, następnie obudowa filtra zostaje rozcięta a z niej zostaje wyciągnięty wkład (W niektórych markach samochodów wkład filtra jest usuwany bez konieczności rozcinania obudowy). Następnym krokiem jest zespawanie obudowy filtra i przywrócenie mu oryginalnego stanu wizualnego tak aby nie było widać że wkład został wyciągnięty, dzięki temu nie ma żadnych śladów modyfikacji w samochodzie, wszystko wygląda tak jak przed usunięciem filtra FAP Ford S-Max 2.0 TDCI 130 KM co sprawia że nie musimy się martwić podczas jakiejkolwiek kontroli.
Elektroniczne usunięcie filtra cząstek stałych FAP:
Polega głównie na modyfikacji sterownika silnika czyli przeprogramowaniu. Jest to zarazem najlepsza i najskuteczniejsza metoda. Przeprogramowany sterownik silnika nie uruchamia procedury wypalania filtra FAP w Ford S-Max 2.0 TDCI 130 KM. Samochód zachowuje się w taki sposób jakby fabrycznie nie było wyposażone w filtr cząstek stałych FAP. Dzięki najwyższej klasy sprzęcie na którym wykonujemy programowanie sterownika silnika każdy z naszych klientów ma 100% gwarancję że sterownik nie przywróci samoczynnie poprzednich ustawień tak więc po tak wykonanej usłudze usunięcia filtra cząstek stałych w Ford S-Max 2.0 TDCI 130 KM problem z filtrem FAP już nigdy więcej nie powróci.
Dodatkowo zalecamy wyłączenie, zaślepienie EGR w Ford S-Max 2.0 TDCI 130 KM
W samochodach wyposażonych w filtr cząstek stałych DPF takich jak Ford S-Max 2.0 TDCI 130 KM, awaria układu EGR może doprowadzić do całkowitego zapchania filtra DPF bądź też jego awarii co jest niczym innym jak przyczyną dalszych kłopotów z funkcjonowaniem naszego pojazdu. Więc sytuacja jest bardzo podobna jak z filtrem DPF, zarówno EGR i DPF w Ford S-Max 2.0 TDCI 130 KM sprawiają nam więcej kłopotów niż pożytku.
Kody błedów związane z układem EGR:
- EGR Bład P0401
- EGR Bład P0402
- EGR Bład P0403
- EGR Bład P0404
- EGR Bład P0405
- EGR Bład P0406
- EGR Bład P0407
- EGR Bład P0408
- EGR Bład P0409
Koszt usunięcia DPF / wyłączenia, zaślepienia EGR w Ford S-Max 2.0 TDCI 130 KM
OBRÓBKA PROGRAMOWA
już od 99zł
Obróbka programowa:Układ EGR już od 99zł, Filtr DPF już od 199zł
CHIP TUNING / ECO TUNING
juz od 249zł
Dodatkowo polecamy usługę Chip Tuningu dla poprawy osiągów i wzrostu mocy samochodu oraz Eco Tuningu dla mniejszego spalania.
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA
już od 49zł
Profesjonalna i kompleksowa diagnostyka komputerowa pojazdu na poziomie ASO++
Więcej informacji na temat filtra DPF FAP oraz naszych usługach możecie znaleźć pod adresami: www.usuwaniedpfkrakow.autoserwis.co oraz www.naprawasamochodowkrakow.pl
Usuwanie DPF / FAP - ŁG Auto Serwis - Kraków

Nazwa Artykułu
Usuwanie FAP Ford S-Max 2.0 TDCI 130 KM
Opis
Profesjonalne usuwanie filtra cząstek stałych DPF / FAP . Gwarancja na czyszczenie, wypalanie, usuwanie FAP Ford S-Max 2.0 TDCI 130 KM.
Autor
ŁG Auto Serwis - usuwanie FAP